Notifieringar i appen (återställning om det ej fungerar)

När det händer något med ditt Gardiolarm så skickas det push-notifieringar till Gardioappen i din mobil så du omedelbart ser och hör att någon larmat av eller på, eller om larmet går. Om du inte får pushnotifieringar så behöver du återställa pushinställningen för larmet. Gör såhär:

Inst_llningar_hela_sidan.png
1. Testa pushnotifieringen från dina 'Mina Sidor'. Om du har installerat Gardioappen i din mobil så kan du enkelt testa pushfunktionen genom att klicka på 'testa' på fliken INSTÄLLNINGAR på Mina Sidor. Du får ett kort ljud och en liten notis visas på mobilen. 


Kontaktuppgifter_edit.png
2. Om inget händer i mobilen när du trycker 'testa' så klicka 'Ändra' och sedan 'ta bort' för att radera pushinställningen för din mobil. Klicka 'Färdig' för att spara.

3. Logga ut från Gardio-appen i din mobil och logga in igen: Nu skapas det automatiskt en ny pushinställning för din mobil.

Kontaktuppgifter.png
4. Nu testa du igen genom att trycka på testa-knappen på dina 'Mina Sidor' (eller genom att larma på / av).

 

Har du fler frågor? Skicka en förfrågan

Kommentarer